Locul 1 National Maraton – “SUMMER NIGHT” – Punct de vedere Habaci Calin

Materialul de mai jos reprezinta punctul de vedere al D-lui Calin Habaci. Informatiile furnizate de dansul ii apartin in totalitate si pot fi probate cu dovezi. Daca doreste sa-si expuna cineva punctul de vedere sa o faca civilizat si argumentat. Va multumesc.

Cum a iesit in 2010 la Halle, campion pe drept sau pe nedrept??????

  • Loc 1 Tanase C-tin,Timis
    porumbel 0310073-06
  • 926,559 km, sosit la ora 4:54 min a doua zi dimineata.
    cu viteza de1.014,47 m\m
  • Loc 2 Bordianu Stelian, Arad
    por,0398361-07
    879,970 km, sosit la ora 21-05 min, in prima zi seara.
    cu viteza de,993,31 m\m
  • loc 3 Burca Ionut, Arad.
    por,0020033-08,
    901,979 km,sosit la ora 22-22 min,in prima zi seara.
    cu viteza de,984,69 m\m.
  • loc 4 Habaci Calin, Arad.
    por 323532-07″Hermesa”
    901,911 km, sosit la ora 21-43 min, in prima zi seara.
    cu viteza de 984,64 m\m
    .
  • Loc 3 “Summer Night” sosit la ora 22:22 min, loc 4 “Hermesa” sosita la ora 21:43 min, cu 40 minute avans, dar este clasata pe locul 4 cu diferenta de doar 60 de metri aerian la Halle.

halle 2010

 

(Faceti click pe poza pentru a vedea imaginea marita)

Hermesa anuntata conform regulamentului national intr-o ora de la sosire.
Summer Night anuntat a doua zi in jur de 10:30 min, sau 11:30 min, cu diferenta de 12-13 ore de la sosire.

Anuntul a fost preluat de Ilie Marian, Timis, poate sa confirme acest fapt.
Din acest motiv eu am sustinut ca,Summer Night e un campion fals, pe care l-a facut regulamentul in prima faza, si in a doua faza trebuia anulat conform regulamentului national dupa care concuram toti membri ai FCPR.sau exista alte regulamente pentru anumiti membri care sar la cap?

Deci batut cu 40 de minute si anuntat dupa 12-13 ore Regulamentul National il face campion pe nedrept.

Vine Cupa Continentala la Budapesta.
Summer Night merge dupa locul 1 din Romania la maraton palmares cu punctajul de 21,20 puncte
Hermesa merge dupa locul 2 din Romania la maraton palmares cu punctajul de 21,40 puncte.
Sa ne uitam in clasamentul de la Halle cand regulamentul il claseaza pe Summer Night loc 3 pe nedrept fiind batut cu 40 de minute avans de hermesa iar punctajul este de:

  • loc 1 = 0,78 pct
  • loc 2 = 1,58 pct
  • loc 3 = 2,37 pct Summer Night
  • loc 4 = 3,17 pct Hermesa

Deci diferenta de 0,78 puncte, daca scadem din 21,40 puncte 0,78 hermesa are 20,62 pct, si automat loc 1 la maraton pal pentru Cupa Continentala Budapesta.
ce m-a deranjat ca B.I. s-a laudat pe toate site-urile ca Summer Night este cel mai bun porumbel de maraton din Romania merge la Cupa Continentala dupa locul 1 si este loc 3 International, stiind cu buna dreptate ca merge dupa loc 1 fara merit, fara valoare.

  • 1 Summer Night este loc 3 Halle pe nedrept;
  • 2 Summer Night merge la Cupa Continentala fara merit;
  • 3 conform Regulamentului National trebuia anulat la Halle fiind anuntat dupa 12-13 ore de la sosire.

Intrebare, de ce, dragi nostri conducatori, permiteti astfel de erori in Regulamentul National?
De ce se fac anumite facilitati pentnru anumite persoane?
Regulamentul este pentru toata lumea s-au doar pentru fraieri?

Dl. Administrator sper sa-mi publicati punctul meu de vedere, pentru ca am spus un adevar ce poate fi confirmat si nu vreau sa fiu partas la anumite lucruri murdare ascunse de alte persoane, sper ca nici dumneavostra Dl. Administrator nu vreti sa fiti partas, sau sa protejati anumite persoane care nu fac cinste tari si nu respecta Regulamentul National.

Stiu ca sinteti un om corect si cinstit si din acest motiv va cer sa imi publicati acest punct de vedere care poate va face lumina in anumite cazuri de frauda din campionatul nostru.

Campionat in care vrem sa concuram toti de la egal la egal si cu sanse egale pe corectitudine.

Andrei Bondar

www.columbofil.com

Pasionat 100% de porumbei. Am inceput sa am porumbei de la varsta de 11 ani. Incepand cu anul 2011 mi-am schimbat complet directia in ceea ce priveste cresterea porumbeilor, trecand de la porumbeii de agrement (ornament) la porumbeii voiajori. Sportul columbofil cu porumbei voiajori mi se pare cel mai complet, porumbeii voiajori mi-au dat mult mai multe satisfactii decat au reusit porumbeii de agrement in toti acesti ani.

35 thoughts on “Locul 1 National Maraton – “SUMMER NIGHT” – Punct de vedere Habaci Calin

  1. Intradevar regulamentul a creat astfel de greseli pat ca un porumbel sosit cu 40 min avans trebuie sa ocupe un loc mai infata decat cel al lui Burca.Dar urmeaza si partea unde porumbelul lui Burca mai claseaza 2 maratoane si e Campion la As maraton iar anul viitor inca trei maratoane si e campion la As maraton palmares.Aceste lucruri fac dovada ca isi merita titlul de campion chiar daca la concursu halle normal era sa ocupe locul 4 si nu 3,deci nu cred ca poate cineva sa conteste rezultatele numai in cazul in care se aduc dovezi de fraudare a unui concurs de marataon la care a participat porumbelul lui Burca.

  2. Ce nu pot eu sa inteleg cum oare se poate ca intre cei doi crescatori sa fie o distanta de 60 m aerian si Hermesa lui Calin claseaza dupa Summer avand un avans de 40 de minute inaintea lui ,categoric ea trebuia sa fie in fata,avand un timp mai bun ca si Summer.

  3. Pt Rai,
    1 regulamentul este ,s-au a fost gresit gandit,pt ca din 2014 s-a schimbat.
    2 a mers dupa loc 1 la cupa continentala pt ca regulamentul la facut castigator nici de cum valoarea.
    3 si cel mai grav anuntul porumbelului summer night este a doua zi in jurul de 10 si 30 de minute sau 11 si 30 de minute,nu mai retin exact ora,dar una din aceste ore este sigur,iar porumbelul a sosit in prima zi la ora 22 si 43 de minute,deci anuntat dupa 12-13 ore de la sosire,din acest motiv trebuia anulat conform regulamentului national,regulament dupa care au fost foarte multi anulati,doar burca nu,de ce ?
    4 crezi ca summer night nu trebuia anulat conform regulamentului national ?
    5 in anul 2013 la halle prietenul meu Flavius Hategan are porumbel sosit in prima zi in jur de ora 22 si este anuntat cu 20 de minute intarziere,este anulat si era loc 4 pe zona de vest si campion la maraton palmares pe jud arad,dar a fost anulat,din acest motiv Flavius Hategan sa lasat de porumbei in 2014.
    6 crezi ca summer night este scutit de la regulamentul national ?
    7 daca era anulat regulamentar,nu mai era campion national nici loc 3 la cupa continentala.
    8 au mai fost crescatori care au beneficiat de regulament pt a deveni camp sau a participa in vre-o cupa europeana,dar au recunoscut public ca altcineva era indreptatit sa fie in locul lor,si renunta pt cei care sint indreptatiti valoric sa participe,dar burca a exagerat cu reclama de CEL MAI TARE PORUMBEL DIN ROMANIA,CEL MAI BUN,CEL MAI COCO,NR UNU,CIND STIA DE FAPT CA REGULAMENTUL LA FACUT CAMPION,SI TREBUIA ANULAT LA ETAPA DE HALLE.
    9 este foarte grav ce sa intamplat cu summer night si sper ca pe viitor sa nu se mai repete atfel de greseli care fac anumiti crescatori campioni pe nedrept,iar cei indreptatiti stau si nu i-si pot arata adevarata valoare,s-au nu sint lasati……………………..

  4. ptr Rai, mai stiu eu un concurs si anume din anul 2012, BAMBERG DATA:15.06.2012, Unde anumiti porumbei din masina de la Satu-Mare au fost scosi din masina ptr a li se lua jos numerele de telefon de pe inel(lipiti de proprietari). Si anume chiar la concursul ala loc 1Record Satu-Mare nu mai vine acasa porumbel ce a clasat din 2008-2011 13 maratoane, da asa este era singurul porumbel din romania cu AS MARATON PALMARES 4 ANI(SI ACEST PORUMBEL A AVUT STICKER CU NR DE TEL)…..Deci nu e greu sa iti imaginezi si scenarii din astea si in plus dmn.Habaci a argumentat si a adus dovezi clare.
    Bravo domnului Habaci ca are curajul sa arate la toata tara.Tot respectul si stima

  5. Dupa cate vad nu comenteaza nimeni in apararea acuzatilor, deci e clar… cineva se simte cu musca pe caciula. Sa dea cineva niste explicatii de ce se intampala asemenea lucruri??

  6. Habaci frate, tu esti in continuare frustrat cu Burca Ionut? Nu ti-ai mai revenit?
    Summer e acasa, a fost si in al doilea an acasa cand a iesit Campion National As Maraton Palmares….galacticile tale si hermesele tale unde sunt?
    Linisteste-te frate, vine sezonul…iar te prinde Burca iar te ****!

  7. Ghinionul a fost ca ambele pasari au venit in timpul neutru si in cazul asta cel cu distanta mai mare a avut de castigat . Ei puteau fi anuntati in prima ora de concurs de a doua zi , daca sa anuntat la 10 a doua zi nu e corect , mai ales ca porumbelul a ajuns in top national. Bine ca avem sms-urile acuma sa nu mai fie astfel de greseli !!!!

  8. clauss,vezi ca ai gresit site-ul,daca vrei sa vorbesti asa cum se vorbesti la tine acasa ****! intra pe pigeonsplanet sau pe rrp.
    Hermesele mele au facut rezultate pe bune cu 12 maratoane clasate fiecare,si in 2 ani au dat multi fii-nepoti cu bareme-norme cupe judetene,expoziti nationale.
    Sammer ce a dat ? am inteles ca a scos cate 10-15 pui pe an cu mai multe femele,rezulatatele unde sint ?
    clauss,am prezentat o frauda,o incalcare a regulamentului national,iar tu ce vorbesti acolo ?
    Nu cumva esti si tu unul care umbla dupa smecherii,pt a castiga cu ori ce pret ? corb la corb nu scoate ochii,iar hotul tine apararea altui hot,asta asa e de cand lumea.

  9. D-le Calin, ca a sosit in timpul de neutralizare asta este, ala era regulamentul dupa ala am jucat o tara intreaga, si nu ati fost dumneavoastra singurul dezavantajat de regulamentul din acea data, problema este alta, cu anuntarea dupa ora, aici iara ati gresit un pic, un por care soseste in timpul neutralizarii nu trebuie anuntat intr-o ora de la timpul de sosire, daca mie imi vine un porumbel la 2 noaptea nu o sa il sun pe cel la care se anunta porumbeii atunci sa anunt porumbelul, omu are si el o viata il las sa doarma, dar dimineata cand se intra in timpul de concurs atunci trebuie sa fie anuntat intr-o ora maxim de cand se cronometreaza timpul efectiv de zbor al porumbeilor. Oricum daca s-a anuntat porumbelul la 9 sau 10 tot tarziu era si trebuia anulat indiferent de nume, dar din pacate nu exista un regulament ptr toata lumea, si nici nu va exista.

  10. eu,tu ai citit topicul sau ai scris asa la comanda ?
    Nu este vorba de un concurs in fata,este vorba de un concurs fraudat,de un concurs care se abate de la regulamentul national dupa care concuram toata lumea.
    IN 2010 NU ERAU STICHERE PE PORUMBEI LA FOND+MARATON,SINGURA SIGURANTA ERA ANUNTUL PORUMBELULUI IN MAXIM O ORA DE LA SOSIRE,SI VERIFICARE DE O COMISIE LA PRIMI PORUMBEI ANUNTATI.
    DECI BURCA NU A ANUNTAT PORUMBELUL IN MAX O ORA DE LA SOSIRE ,TREBUIA REGULAMENTAR ANULAT,SI NU A PUTUT FI VERIFICAT IN SEARA SOSIRI DACA INTRADEVAR ERA ACASA PORUMBELUL, S-AU ERA DOAR CIPUL PUS PE TRAPA.
    AICI E MARE PROBLEMA,A FOST PORUMBELUL ACASA LA ORA 22-22 MINUTE,SAU DOAR CIPUL,OARE NU DIN ACEST MOTIV NU A FOST ANUNTAT PORUMBELUL ? CA SA NU POATA FI VERIFICAT IN ACEA SEARA ? PT CA ERA LOC 3 PE CLASAMENT,SI O COMISIE CU SIGURANTA S-AR FI DEPLASAT LA BURCA PT CA DE MULT E LUAT IN VIZOR SI BANUIT DE MAI MULTE………………………………
    SE POATE CREA UN SCENARIU,CIPUL ESTE ACASA PE TRAPA DAR PORUMBELUL ESTE A DOUA ZI IN JUR DE ORA 11,SI ATUNCI A FOST ANUNTAT,ACESTA SA FIE MOTIVUL N-E ANUNTARII PORUMBELULUI I MAX O ORA DUPA REGULAMENTUL NATIONAL.
    Corect era ca acest porumbel sa fie anulat,cum au fost alti zeci de porumbei anuntati cu intarziere si de 5 minute.
    Deci nu merita sa fie camp nat,este camp fals.

  11. mocanu andrei,ai dreptate,si citeste eu nu m-am legat de timpul de netralizare ci de faptul ca porumbelul nu a fost anuntat la timp ci cu foarte multe ore de intarziere.
    Sti foarte bine ca foarte multi crescatori au fost anulati din acest motiv.si au fost scosi din clasamente.
    Acum te intreb,regulamentar summer night trebuia anulat ?
    Este corect si regulamentar sa fie campion national cu acea etapa ?

    1. dupa cum am zis, anulati toti cei care se abat de la regulament, nu imi place sa ma repet dar o fac, regulamentele si legile nu sunt aceleasi pentru toti!!!!

  12. NU A FOST CORECT CE S-A INTIMPLAT PORUMBELUL LUI BURCA TREBUIA ANULAT SI LOCUL 3 EREA CALIN ,BURCA SE STIE CA SE OCUPA CU TOT FELUL DE LUCEURI NECURATE,

  13. Habaci ! este o fraza care se spune la casatoriile dintre doi ” daca are cineva ceva de spus sa zica acum iar daca nu, sa taca in veci” asa ca habaci trebuia sa spui atunci daca stiai de nereguli iar daca ai tacut asta inseamna ca esti complice . Acum se vede de la distanta ca esti invidious pe burcinio care vinde bine si face banuti buni iar tu nu ai putut vinde nici cu un million bucata , burca a castigat banuti buni din porumbei ca loc 1 berlin , o gramada de bani . loc 1 derby o caruta de bani luati pe masinuta a luat loc 3 berlin puisori , l-a vandut in Germania cu banuti buni si asa ca porumbeii lui burca trec pe deasupra casei tale si lasa doar gainatul si se duc la burcinio ca sa-i aduca money ce sa-i faci ? sanbernarzii si mioriticii ,merge treaba struna oricum imi place sa vad ce scrii si cat de penibil poti fi ma amuz copios

  14. Ps . am uitat habaci sa mai spun ceva si anume ca totusi la burcinio daca te duci poti viziona campioni ca scuze sanbernarzi ca summer ,strong ,mita ,Victoria ,si altii cempions in carne oase si pene ceea ce inseamna ca Marfa buna este in pod dar la tine daca ma duc ce -mi arati nepoti si fii si stranepoti cuscrii cu anumiti campioni .nasol frate . eu te inteleg cat de frustrat esti dar lasa ca-ti trece ca incepe sezonu si ma tem ca sanbernarzii si mioriticii …… treaba cu gainatu sti tu…..

  15. ion.pt tine sint Dl Habaci Calin,ca nu am fost coleg cu tine la porcii satului.
    Eu am spus din ziua in care am vazut ca sammer este bagat in clasament neregulamentar,dar raspunsul a fost unul ca si al tau,adica din cocina de porci.
    Nu ma intereseaza sa vind cantitate de porumbei cu sutele pe an 200-300 de pui.DAR unde am vindut au facut rezultate reusind in 2-3 ani sa fac mai multi campioni direct cu porumbei mei,pt mine bani sint pe locul 3,adica ma intereseaza,rezultatele,onoarea si pe urma bani.
    Invidios nu am cum sa fiu pe un crescator mai slab ca mine care se chinuie sa faca o norma pe an sau la 3 ani.de maraton.
    Eu nu am vindut porumbei in germania,dar am facut schimb de porumbei si porumbei mei au fost loc la maraton pe germania-austria-cehia,cu inel de Romania direct din crescatoria mea.
    tot la fel am facut schimb in cehia cu un prieten iar pui din porumbei mei au batut toata zona la etape grele.
    Da ai dreptate,ion de la porci,porumbei lui burca trec peste casa mea la etape de viteza cind eu doar antrenez porumbei la acele etape,iar cind vine maratonul eu anunt porumbel dupa porumbel iar burca mesteca guma,iar gainatul ce cade pe casa mea sint oameni pregatiti pt meseria asta,asa cum esti care curatati gainatul la porci sau porumbei.
    Daca eu scriu penibil,ca spun adevarul inseamna ca cei ca tine,porcari tari,la asta v-a pricepeti cel mai bine sa scrieti cu alte nume,si sa curatati rahatul la porci.
    Iar pe BURCINIO al cheama Burca Ionut Sebastian nu burcinio,chiar daca eu spun anumite nereguli facute cu voie sau fara voie de el,acest lucru nu i-ti da tie dreptul sa i-ti bati joc de numele unui om.
    Rusine sa i-ti fie om fara obraz,porcinio……………….
    Sper ca Dl Adm sa nu i-ti mai publice rahaturile tale,spune-ti parerea civilizat si la subiect.

  16. ion,vad ca te-ai transformat in ion gura de aur,nici nu i-mi imaginez ce sti sa faci cu,gura ta de aur……………………aaaaaaaaaahhhhhioane
    poate pe maine te transformi in ionela gurita de aur fermecata……..
    ionela fato,la mine vezi fii si nepoti campioni,din campioni mei,deci acest lucru este cel mai important,ca pedigreele nu zboara si ce scoti din campioni reflecta adevarata valoare a lor.
    Iar treaba cu gainatul ti-am explicat tu esti profesionista la curatat de gainat,pofta mare.sti tu…………………..

  17. Dl Adm hai sa discutam la subiect,este corect ca summer sa fie bagat in clasament din moment ce a fost anuntat mult mai tarziu dacat spune regulamentul national ?
    Acesta este topicul,nu bataie de joc din numele anumitor crescatori,s-au alte comentari pe linga subiectul expus,penibile gen ion gura de rahat.scuze gainat.

  18. deocamdata ionutz b. nu a ridicat decat preturile la produsi si mai putin o crescatorie pe valoarea porumbeilor vanduti.
    am cumparat si eu la randul meu multi si scumpi dar nu vreau sa-i input acest lucru. spre surprinderea voastra am si o poza a unui pui tardiv aflat la varsta de 21 de zile fiu direct din suspect night http://media.realitatea.net/multimedia/image/201306/w460/article_2341179_1a4def63000005dc_171_634x324_23653500.jpg

  19. Asa cum a spus si Dl.Habaci Calin, va rog sa comentati la subiect,sa o faceti civilizat si fara injurii, catalogari de tot genu. Aici discutam despre niste erori din regulamentul national de la acea vreme.

  20. trebuia anulat a fost anuntat tarziu.
    Com tau stiu ca a fost sub forma de gluma !!!
    Recunosc ca am ras cand am vazut pozele.
    Eu am publicat acest topic,pt a trimite un mesaj.nici de cum de al denigra pe b.i.
    Nu vreau ca pe viitor sa se mai intample aceste erori,din motiv ca”
    Cei mai buni porumbei si corecti sa mearga acolo unde l-e este locul,valoarea unui porumbel sa fie reala,si sa poata beneficia de valoarea sa.
    Un adevarat campion national sau olympic sa fie pe dreptate,nu regulamentul s-al faca campion in defavoarea altui porumbel mai bun.
    Iar daca concuram dupa un regulament national,atunci toata lumea sa respecte acest regulament,si sa s-e termine cu nepotisme,favoritisme,campioni falsi.
    Sper ca noua conducere F.C.P.R,sa fie fermi pe pozitie si corecti,sa avem un campionat curat si real.

  21. imi cer scuze public pentru cateva iesiri in care am aratat corect marimea lui salmonela night. multi spun ca este un porumbel mare.
    nu le dau dreptate convins de faptul ca este un porumbel imens de mare. cine a fost la expozitie a vazut cum zbarcitura night era legat de cusca cu chingi si scripeti, pur si simplu nu incapea in cusca.
    pentru timpului neutru si eu am avut de pierdut la un concurs de maraton.
    despre anuntat porumbeii in timp nu am avut pe parcurs probleme de genu. daca erau sint convins ca urma sa fiu anulat. ionutz stie si motivu pentru care nu a fost anulat altfel nu exista explicatie.
    stupid sa vezi cum cineva vinde porumbei de maraton cand insusi el se chinuie la aceasta categorie. cumparatorii poarta aceasta vina.

  22. trebuia anulat a fost anuntat tarziu.
    Cind citesc com tale rad instantaneu convins fiind ca scoti o perla din gura,sau o poza,si sper ca,com sint glume pt a n-e descreti fruntile,cu siguranta si b.i ,rade de glumele tale.
    Intradevar summer night este un porumbel foarte mare,dar se pare ca in afara de etapa suspecta cu anuntul a reusit sa claseze alte 5 maratoane,majoritatea mar clasate au fost de 800+ km.
    Am observat ca in 2011,etapa de magdemburg 980 km pe canicula infernala vint din fata,43 g.c.la umbra,concursul tine 4-5 zile pina se aduna 20% din porumbei angajati.
    DAR SUMMER NIGHT NU ESTE ANGAJAT LA ACEA ETAPA DE B.I.OARE DE CE ?
    A fost angajat la berlin 888 km cu vint puternic din spate 30 g.c.o etapa cu viteza foarte mare demna de un mare demifond,unde summer claseaza cu punctaj destul de bun.
    Dupa originea lui summer si etapele clasate era un porumbel bun de general,in pedigreu se vede clar ca este sange de viteza,nu are nimic de a face cu maratonul.
    Dar b.i.reuseste sa faca un camp nat la maraton cu sange de viteza,de ce oare ?{excludem etapa in care trebuia sa fie anulat}.
    B.I,care nu al cunoaste,antreneaza foarte mult porumbei in jur de 4-5 antrenamente pe saptamina de 50-70 km,uneori chiar si de 2 ori pe zi dimineta si sera.
    Este un crescator foate meticulos,foarte atent cu porumbei.
    URMARESTE CONDITILE METEO DIN ZIUA LANSARI,TOATA NOAPTEA STA PE NET,ESTE FOARTE ATENT LA DIRECTIA VINTULUI,LA TEMPERATURI DIN ZIUA LANSARI,URMARESTE CRESCATORII BUNI UNDE ANGAJEAZA PORUMBEI LA CARE ETAPA DE MARATON,SI TOATE ACESTEA COMPLECTEZA VALOAREA PORUMBEILOR LUI CARE NU SINT DE MARATON,
    EU AL STUDIEZ DE MULTI ANI,AL CUNOSC DE MIC COPIL,DOAR MA UIT LA FATA LUI SI BANUIESC CE GANDESTE,INTODEAUNA CAUTA AVANTAJE PT EL.
    Ca si crescator este mult mai meticulos dacat mine si mai rabdator,mai atent,mult mai calculat,doar ca ai lipseste porumbei de maraton,in schimb la categoria general este unul dintre cei mai buni crescatori din Romania.
    Este foarte zgarcit,nu ar da un leu nici daca un om ar fi pe moarte,si i-si calculeaza bani pina la ultimul banut{am fost asociati,am avut o firma impreuna}.de aceia stiu….
    Nu a investit in porumbei,cei mai multi i-a primit cadou,s-au a facut combinatii,din care tot timpul doar el a avut de castigat……………..
    Eu cred ca daca b.i.ar avea matca mea,zburatorii mei,ar fi unul dintre cei mai buni crescatoti din Romania la fond+maraton,eu sint un pic mai dur cu porumbei si daca un porumbel bun nu se integreaza in cotet,merge in tomberon,nu de multe ori am rupt capul la porumbei cu expozitii,bareme,locuri in frunte,dar daca nu se integreaza in armata mea adica toata lumea la locul lor si calmi,al elimin.
    Deci b.i,compenseaza lipsa calitatii porumbeilor lui la maraton cu el insusi.
    Putini crescatorii din Romania se ocupa de porumbei cu o face b.i.si alege cu mare grija unde angajeaza porumbei,doar unde are sansa cea mai mare sa claseze,stiind ca porumbei lui vin cu vint din spate,sint de general,alege cu grija etapele unde are sansa cea mai mare,ex au fost etape de fond sau maraton unde b.i nu a angajat porumbei,si s-a dovedit o etapa cu vint din fata s-au foarte grea,sau canicula.
    Multi se intreaba de ce nimeni nu face rezultate cu porumbei lui b.i.?
    De ce ? pt ca nimeni nu se ocupa de porumbei cum o face el,nu are porumbei de maraton,si la categoriile scurte au fost crescatorii care au avut in fata porumbei de la b.i.
    Acum am inteles ca a facut combinati cu crescatorii din tara cu,campioni lor din care b.i.a scos multi puiii,poate ca din 2014-2015,se v-a vedea in fata la concursurile de maraton.
    Ca si crescator eu al stimez dar ca om este josnic,fara caracter,fara constinta,fara obraz,bani sint pe primul plan pt el,nu conteaza ca calca in picioare pe toata lumea,daca 99% din palaneta moare de foame este satisfacut daca el o duce bine.
    I-mi permit si eu o gluma.
    In 2011 in expozitia nationala summer si hermesa sint unul linga altul in custi{el loc 1 ea loc 2 pt cupa continentala}……………..
    Am ajuns la standul lor cu niste prieteni,la care unul se uita mai atent la summer si zice,doamne asta e KING KONG ? altul zice nu,e SAMBERNAND,LA CARE RADEM TOTI SI ALT PRIETEN ZICE VORBESTE CU B.I.SA PUNETI PE KING KONG CU HERMESA IMPREUNA,LA CARE ALT PRIETEN ZICE,DOAMNE FERESTE VRETI SA MOARA HERMESA CIND VREA KING KONG SA O CALCE……………….O STRIVESTE,SI ATUNCI AL OMOARA HABACI PE B.I.
    Da este un porumbel foarte mare summer,rar un porumbel ca el sa claseze la maraton,dar eu astept niste rezultate cu produsi lui,pt ca pina acum am inteles ca doar la etape scurte au clasat pui lui………ca yarlingi s-au maturi.

  23. Sarmanu Noptii loc. 1 cupa europei si nu numai, sarman din nou atat prin fertilitatea lui tac’su. Multe edile inaltatoare extrem de norocose a unui mic bisnitar din secolu 21. Ferice de colegii sai daca din nou le misca in front, ar fi pacat, nu le mai ramane nici o scuza daca micul bisnitar deschide in toamna un magazin online ticsit de inaripate care tin strans la piept pedigreul in licitatii online.

  24. in 2010 se anuntau porumbeii doar in prima zi in fiecare judet care avea porumbei sositi deci este corect

  25. liviu,vorbesti prostii,se anuntau porumbei pina cind organizatori hotarau ca se sisteaza anunturile,nu conta ca erau in prima zi s-au a doua zi,tot trebuiau anuntati primi 10-20 % din porumbei participanti la concurs,iar fiecare crescator era obligat sa anunte primi 2 porumbei.
    A doua zi cind burca a anuntat primul porumbel erau deja anuntati peste 300 de porumbei,din acest motiv nu a mai fost verificat.
    Anunturile au fost preluate da Marian Ilie,timis si a preluat anunturile pina a doua zi dupamasa.
    Summer night a fost loc 3 pe clasamentul general,deci trebuia anuntat ori in prima seara 22-43 min-23-43 min,s-au a doua zi la prima ora 5-15 min-6-15 min,dupa acea ora trebuia anulat conform regulamentului national din 2010……………

  26. Calin desi pana acum nu prea am fost prea incantat de comenturile tale….
    Acum iti dau dreptate 100%
    Dar culmea nesimtirii si a perversiunii este ca ” domnu ” ionut b nici macar nu intervine cu o scuza ( desi nu ar fi una reala)
    -De la astfel de speciment nu asi cumpara porumbei chiar daca el ar fi singurul care vinde porumbei.
    -cu cat tupeu si nerusinare o mintit cand o vrut sa-si vanda gloabele de porumbei( vitezisti) cu pretestul ca se muta………..dupa ce o vandut ciurucurile pe bani multi si-o achizitionat porumbei fond-maraton.

  27. Chestia cu mutatul a fost 50% reala,doar ca b.i,traieste in alta realitate care exista doar in mintea lui.
    Dupa parerea lui personala si sustinuta de el,doar el are dreptate,doar el spune adevarul,doar el nu minte,doar el cunoaste adevarul absolut,doar el nu greseste nici o data,doar el nu fura,doar el nu inseala,doar el este perfect,doar el are religia cea adevarata,doar el v-a merge in rai,iar noi cei multi vom merge in iad.
    Cine nu stie,b.i.in religia lui ieri au sarbatorit moartea lui Isus Cristos,toate religile din lume care cred in Isus,au sarbatorit,moarte si invierea,si ridicarea la cer alaturi de tatal nostru creatorul Dumnezeu.
    B.i.in religia lui au sarbatorit moartea lui Isus,iar Dumnezeu la care n-e rugam majoritatea pamintenilor,pt b.i.nu exista,cuvintele lui.b.i.sint daca nu te rogi lui Jehova si spui dumnezeu atunci te rogi la altcineva………….aceste cuvinte sint blasfemie la adresa lui Dumnezeu si Isus.
    Deci cu,mutatul a mers la doua capete,adica :
    Daca i-si gasea de lucru afara si primea multiiiiiiiii baniiiiiiiii,cu siguranta raminea.
    Daca nu i-a iesit pasenta,ce s-a gandit ? intre timp i-mi cumpar porumbei de la ciobanu bogdan.dupa alte licitati cu alte nume,porumbei de maraton,si daca nu reusesc in belgia pe baniiiiiiiiii multiiiiiiiiii ,atunci revin in tara am matca de maraton,dupa ce am scapat de generalisti,si continuu sa zbor.
    F.C.P.R,sintem afiliati la F.C.I. si jucam dupa regulile impuse de ei.
    Cine nu stie e ca,in tarile afiliate la f.c.i.un crescator daca declara public ca s-e lasa de porumbei si face lichidare totala,timp de 2 ani nu mai ai voie sa concurezi cu porumbei………………..
    Pt sfantul b.i.pt care raiul este aici pe pamint nici de cum in cer cum spune biblia,pt acest sfant nu exista nici o regula,el minte ca pleaca din tara,ca face lichidare totala dar culmea in primavara joaca porumbei fara pic de jena,si anunta porumbei cind vrea el,si este bagat in clasamente.
    Intrebare,oare summer night a fost sosit in prima zi la ora 22-43 min ? s-au a doua zi la 11-30 min cind de fapt a fost anuntat ?

  28. B.I. trebuie sa fie marginalizat,nu prea cred sa merite respect din partea noastra.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.